MOTOMI.pl - nowy serwis ogłoszeń motoryzacyjnych rozpoczyna kampanię w mediach

MOTOMI.pl - nowy serwis ogłoszeń motoryzacyjnych rozpoczyna kampanię w mediach

Opublikowany

Na polskim rynku pojawiła się alternatywa dla popularnych dotychczas platform ogłoszeniowych o tematyce motoryzacyjnej. Serwis MOTOMI.pl oficjalnie wystartował 7 listopada z szeroką kampanią telewizyjną oraz z zintensyfikowanymi działaniami marketingowymi w Internecie. 


Spoty reklamowe są emitowane w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych. Kampania na szeroką skalę prowadzona jest również w Internecie. Hasła wykorzystywane w komunikacji bazują na popularnych zwrotach, które często pojawiają się w treściach ogłoszeń motoryzacyjnych np: „nówka sztuka, jeżdżone po bułki i do kościoła”, czy „Niemiec płakał jak sprzedawał”. Za przygotowanie strategii komunikacji i pełną obsługę kreatywną odpowiada agencja reklamowa PZL z Iwo Zaniewskim na czele. Produkcją spotów telewizyjnych, materiałów wideo oraz sesją zdjęciową zajął się dom produkcyjny Bomaye. Za strategię mediową oraz planowanie i zakup kampanii odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska – Carat Polska, iProspect oraz Isobar Polska.

MOTOMI to polska marka należąca do PIXEL OFFICE Sp. z o.o. Interfejs portalu jest wielofunkcyjny i przyjazny dla użytkowników. Wdrożono system rotujących miejsc ogłoszeniowych, dzięki któremu sprzedawcy mogą swobodnie zarządzać swoimi ofertami. Kupujący otrzymują w ten sposób bogatą w aktualne wyniki bazę. W MOTOMI obowiązuje system rozliczeniowy bazujący na 30-dniowych abonamentach oraz na zdobytych lub wykupionych punktach, które można przeznaczyć na promowanie, wyróżnianie i podbijanie ogłoszeń.

Z czasem bazę MOTOMI.PL zasilą także motocykle, ciężarówki i pojazdy specjalne. Dzięki współpracy z jednym z wiodących portali motoryzacyjnych - AutoCentrum.pl, dodawane przez sprzedających ogłoszenia będą wkrótce automatycznie zamieszczane również tam. Serwis MOTOMI jest już obecny także w serwisach społecznościowych (facebook, twitter, YouTube).

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Motomi2.jpg

grafika | 1,55 MB

Pobierz
Motomi.jpg

grafika | 812 KB

Pobierz
Motomi.pl2.jpg

grafika | 460 KB

Pobierz
Motomi.pl.jpg

grafika | 477 KB

Pobierz
Motomi.png

grafika | 20,3 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
MOTOMI.pl oficjalnym partnerem 4. edycji Moto Show w Krakowie

temu

4 żywioły, to motyw przewodni 4. edycji MOTO SHOW w Krakowie, podczas, której Zwiedzającym zostaną zaprezentowane 4 oblicza motoryzacji. Wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć jak je poskromić, MOTOMI.pl – jako oficjalny partner targów – zaprasza do EXPO Kraków w dniach 20-21 maja. 
Motomi zwiększa atrakcyjność dzięki współpracy z AutoCentrum.pl

temu

Połączenie bazy ogłoszeń Motomi.pl i skomasowanej w AutoCentrum.pl wiedzy motoryzacyjnej, to krok w stronę osób chcących kupować świadomie, a dla sprzedawców - dodatkowa opcja do zwiększenia zasięgu swoich ogłoszeń.
Rajd Barbórka: Jan Chmielewski w barwach Motomi.pl

temu

Nowy portal ogłoszeń motoryzacyjnych postanowił ruszyć z mocnym piskiem opon na tegorocznym Rajdzie Barbórka organizowanym przez Automobilklub Polski. W barwach MOTOMI wystartuje siedmiokrotny rajdowy samochodowy mistrz Polski, Jan Chmielewski.
Motoryzacyjne emocje na MOTOMI Prolog Chojnice

temu

Za nami weekend pełen motoryzacyjnych wrażeń. Ścisłe centrum Chojnic w sobotni wieczór zamieniło się w tor wyścigowy, na którym rywalizowali zawodowi kierowcy jak i amatorzy sportów motorowych z całej Polski. Wszystko za sprawą odbywającego się 9 września MOTOMI Prolog Chojnice, będącego częścią IV Rajdu Chojnickiego.

Rajd Barbórka: Jan Chmielewski w barwach Motomi.pl

Nowy portal ogłoszeń motoryzacyjnych postanowił ruszyć z mocnym piskiem opon na tegorocznym Rajdzie Barbórka organizowanym przez Automobilklub Polski. W barwach MOTOMI wystartuje siedmiokrotny rajdowy samochodowy mistrz Polski, Jan Chmielewski.